Monday, February 7, 2011

FenOmEna DsLR



Bismillahhirrahmanirrahim.....




 Kali ini entri da xde psl cintan cintun sbb episod cinta aku da berakhir,so entri2 yg akn datang aku akn tulis bnda2 yg mendatangkan faedah tuk diriku dan supaya korang xrse menyampah tuk mlihat tahap kejiwangan aku.....(dalam hati ade taman tp taman sume da rosak)...
So aku nk ceritakan psal hobi bdk2 remaja sekarang tmasuklah aku tp wlaupun xbyk yg aku shoot sbb aku da jrang keluar,malas yg teramat sgt nk keluar rumah so kamera aku trsimpan rapi dalam almari...... Hobi tersebut bkn setakat hobi tetapi hobi yg boleh menambahkan sumber pendapatan iaitu photographer.......











Sekarang ni rata2 remaja sekarang mesti ade DSLR,dari yg murah sampai la yg mahal...tp adakah dorang btul2 minat dan pandai untuk mengambil gambar?hmmm walaupn x pandai tapi kalau da minat benda tu boleh belajar kerana setiap professional juga brmula dari amatur,so kepada u all kat luar jangan segan untuk belajar...x perlu beli yang mahal just beli yg basic DSLR pun dah memadai kerana kecantikan gambar bukan brgantung kepada harga sesebuah kamera tetapi ia bergantung kepada teknik seseorang tersebut menangkap gambar,seperti kata2 dari seorang professional photographer"dalam 100 foto yang disnap,maybe hnya 10 yang cantik,so tangkap lah gambar sebanyak yang mungkin".






No comments:

Post a Comment