Saturday, February 5, 2011

newborn

hai,salam sume...anyway ak adalah bloggurl yg baru bjinak2 tuk berblog dan idea ni tercetus apabila aku asyik duk mmbace dan menggodam blog org(maybe ini kot azam baru ak sempena Tahun Baru Cina)..ak rse cam sronok je baca entries yg ditulis oleh blogger2 yang mempunyai rmai followers dan juga blogger yg xde follower cam ak.....tp itu tak mnjadi hal sbb ye la org kte sikit2 lame2 jd bukit,berakit2 ke hulu berenang2 ke tepian tp kalo x reti berenang lemas arrghh tlong2!!(CPR,anyone cpr please!!)......
untuk entri aku yg pertama n yg terlatest ni aku xde cite yg menarik tp aku just nk mendekati korang dengan menceritakan biography psal ak wlaupun korang xbminat nk tau psal ak..nme ak seperti yg ttera di atas,suke ati korang la nk pggil ape,umur ak mmmmmm .....rse2nye cam mude lg tp mak aku ckp kalo khwin da dpt 3 anak (mcm la aku ni kilang bwat ank plk),umur x penting yg pasti kite sntiase nmpak muda remaja kan?,huhuhuhuhuh.....aku skang da bkerja n krja ak adalah tuk bbakti kpd masyarakat,agama dan negara tidak mngira bgsa(cewah mcm ahli politik plk)...k lah xyah la cte psal biography ak yg xpenting pn bg ak....hidup ak happy tp aku bkn seorang yg happy go lucky sbb ak ni jrang brtuah sbb slalu time cbutan brtuah xpernahnye dpt....tp aku prnh jatuh dan skrang ak kembali dgn semangat n idup ak ceria kembali dan korang mesti dpt agak kn ape yg mmbuatkan aku jatuh tsungkur?oppsss bukan tsungkur sbb jtuh tgga tp tsungkur sbb dikecewakan oleh seseorang yg brnama LELAKI,di saat itulah ak knal spe lelaki........pjgkn entry ak so aku rse dats all la for dis entri..next time ak akn critekan bgaimana aku bley idup slepas bberapa kali dikecewakan hanya seorang lelaki..mybe dsebabkn aku trlalu naif ketika itu n mybe ak ni mmg jnis yg setia mati tp itu dulu skang ak da redha dgn ketentuan ilahi kerana mybe tuhan nk uji ak...ya i can face it n now im standing here by myself n im happy!!!!da pjg melalut plk ak ni..k la dsebabkan aku nk ctekan sjarah hidup je sbb 2 la pjg tp next time ak xkn tulis pjg2 sbb aku rse xde mrkah pn bwat penulisan ini.....

No comments:

Post a Comment